سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلیمان میان پادشاهی و مال و دانش مخیّر شد، پس دانش را برگزید و با این انتخابش ، دانش و مال و پادشاهی به او بخشیده شد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

گفت و گو با خدا

ارسال‌کننده : دوست شما در : 89/12/17 7:6 عصر

   گفتم : خسته ام.

  خدا گفت : از رحمت خدا ناامید نشوید .                                                               ( زمر. آیه 53 )

   گفتم : هیچ کسی نمی داند که در دلم چه می گذرد ؟

   خدا گفت : خدا میان انسان و قلبش است .                                                          ( انفال. آیه4 2 )

  گفتم : غیر از تو کسی را ندارم .

    خدا گفت : ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم .                                             (سوره ق . آیه 16)

    گفتم : اما انگار مرا فراموش کرده ای ؟!

    خدا گفت : مرا یاد کنید ، تا یاد شما باشم .                                                           ( بقره . آیه 152)

    گفتم : تا کی باید صبر کرد ؟

    خدا گفت : تو چه می دانی ، شاید موعدش نزدیک باشد .                                     ( احزاب .آیه 63)

    گفتم : تا آن وقت چه کنم ؟

    خدا گفت : صبر کن که خدا پاداش نیکوکاران را تباه نمی کند .                               ( هود.آیه 115)

     گفتم : چرا زود مرا به مقصد نمی رسانی ؟

     خدا گفت ؟ شاید آن چیزی که شما دوست دارید به صلاحتان نباشد.                   ( بقره .آیه 216)

     گفتم : نمی دهی ؟

     خدا گفت : خداوند به همه مردم عطوفت و مهربانی دارد.                                  ( بقره . آیه 143)

 




کلمات کلیدی :

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس